Spoznajte Odvetniško pisarno ČAD

Odvetniška pisarna ČAD deluje kot samostojna odvetniška pisarna že skoraj četrt stoletja in je v vseh letih delovanja pridobila velik ugled in številne izkušnje, ki se kažejo kot rezultat večletnega sodelovanja z najrazličnejšimi strankami, vse od posameznikov do multinacionalnih korporacij s pristojnostjo na mednarodnem trgu. Posledično smo na slovenskem in mednarodnem trgu vzpostavljeni kot »butična« odvetniška pisarna, ki se pri opravljanju storitev osredotoča na praktično in individualno prilagojeno svetovanje, ki pripomore k odličnosti naših strank na njihovim področjih delovanja.

Sprejemamo in prepoznavamo doprinos naših sodelavcev, ki z zaposlitvijo postanejo del »družine«. Ne prizadevamo si tekmovati z ostalimi odvetniškimi pisarnami, ampak se pri svojem delovanju osredotočajo nase in na naše stranke. Predani smo zagotavljanju visoko kvalitetnih pravnih storitev za vse stranke. Dosedanje delovne izkušnje zaposlenih, ki se z izobraževanji tudi stalno obnavljajo in nadgrajujejo, zagotavljajo visoko strokovnost in kvaliteto storitev odvetniške pisarne.

Odvetniška pisarna spada med manjše do srednje odvetniške pisarne, ki ima enega vodilnega partnerja – ustanovitelja odvetnika Tomaža Čada. Ravno velikost odvetniške pisarne pa je tista prednost, ki pisarni omogoča, da ostane strokovna, prilagodljiva in kar najbolj učinkovita, pri tem pa ohranja medsebojno povezanost kolektiva tako v poslovnem okolju kot tudi v prostem času.

Naše vrednote

Zavedamo se, da je pri oblikovanju kolektiva potrebno začeti pri samemu sebi, pri sami odvetniški pisarni in njenih zaposlenih. Gre za načelo poosebljanja kulture, ki jo je mogoče uporabljati tudi v komunikaciji s strankami in v zasebnemživljenju. Dobre medsebojne odnose poskušamo zagotavljati s sledenjem naslednjim pravilom:

INFORMIRANOST ZAPOSLENIH. Zaposleni so seznanjeni z aktualnim dogajanjem v odvetniški pisarni, kar omogoča boljše sodelovanje in prispevanje k nadaljnjemu razvoju pisarne.

POLITIKA ODPRTIH VRAT. Vsak od zaposlenih je dostopen svojim sodelavcem za nasvet, tudi v primeru, ko gre za osebno zadevo. Vsi komentarji, pripombe in predlogi zaposlenih so dobrodošli. S tem poudarjamo, da smo pripravljeni aktivno poslušati in sodelovati v timu.

SPODBUJANJE KOMUNIKACIJE ZNOTRAJ ODVETNIŠKE PISARNE. Komunikacija med zaposlenimi je dobrodošla in se spodbuja. Velja načelo, da več glav več ve. Temu so namenjeni tudi določeni družabni/službeni dogodki odvetniške pisarne, timbildingi in druge prostočasne ter neformalne dejavnosti.

NI NAPAČNEGA MNENJA. Vsak sodelavec ima pravico do svojega mnenja in povsem normalno je, da se ne strinjamo o vsem. Sodelavce se spodbuja, da izražajo svoje mnenje, ki pogosto pomaga k sprejemanju boljših odločitev in drugačnem pogledu na zadevo, s katero se posameznik ukvarja.

MEDSEBOJNO SPOŠTOVANJE ter SPOŠTOVANJE KOLEGOV IN KOLEGIC. Zaposleni v odvetniški pisarni se med seboj spoštujejo. Vsakršna nestrpnost ali nespoštovanje ni sprejemljiva. Vsi smo ljudje, pravniki, partnerji, del kolektiva in se kot taki spoštujemo. Enako spoštljivi smo do kolegic in kolegov, ki opravljajo pravniški poklic.

Naše vodilo je ustvariti navdušeno stranko, saj zadovoljna stranka enostavno ni več dovolj!

Bistvene značilnosti, ki hkrati poosebljajo odvetniško pisarno je mogoče prepoznati v poštenosti, etičnosti, zanesljivosti, popolni osredotočenosti na stranke, visoki strokovnosti na področjih delovanja in podpiranju sodelovanja ter kolegialnosti.

Pristop odvetniške pisarne je mogoče povzeti v naslednjih vrednotah:

Integriteta

Pravičnost, etičnost, zanesljivost in spoštovanje pri opravljanju našega poklica. Sprejete obveznosti spoštujemo in sprejemamo odgovornost za naša dejanja, uspehe in morebitne napake.

Osredotočenost na stranke

V celoti si prizadevamo razumeti zahteve, izzive, usmeritve in cilje naših strank z namenom izboljšanja kvalitete naših storitev.

Odličnost

Nenehno si prizadevati za doseganje izjemnih rezultatov v vsem, kar počnemo.

Sodelovanje

Iščemo, delimo in spoštujemo različne vidike ter delujemo kot enotna, usklajena skupina s sodelavci, strankami in tretjimi osebami. Prizadevamo si za odkrito, konstruktivno in konsistentno sodelovanje.

Postanite del Odvetniške pisarne ČAD

Dobrodošli so vsi posamezniki, ki delijo naše vrednote in želijo postati del našega kolektiva. V kandidatih iščemo predvsem naslednje kvalitete: odgovornost, ambicioznost, komunikativnost, kreativnost, integriteta, strast do dela, strokovnost, socialna odgovornost, empatija, načelnost in motiviranost.

Prijave lahko pošljete na elektronski naslov info@cad-op.si in jim priložite vaš življenjepis ter motivacijsko pismo. V motivacijskem pismu predstavitve vaše dosedanje izkušnje, znanje, sposobnosti in predvsem pojasnite, zakaj ste se odločili za našo odvetniško pisarno in zakaj menite, da ste primerni za delo pri nas.

Če nas z vašo prijavo prepričate, vas bomo povabili na razgovor, kjer se boste imeli priložnost predstaviti in podrobneje spoznati poslovno okolje naše odvetniške pisarne.

Vaš brskalnik je zastarel!

Za boljšo uporabniško izkušnjo uporabite enega izmed spodaj naštetih brskalnikov.